Gonbidapena

Guraso agurgarriak;
Otsailak 19an, osteguna, Abadiñoko Kultur Etxean Goratuk bideratutako hitzaldira gonbidatzen zaituztegu.
Gaztelaniaz izango da, euskaraz emoteko aukerarik momentuz ez baitago.
Animatu zaitezte  interesgarria izango da!!

GURASOENTZAKO HITZALDIA
2015/02/19
ABADIÑOKO KULTUR ETXEAN
18:30etan
Goraturekin Desgaitasun Intelektuala lehenengo eskutik ezagutuko dogu. Desgaitasun intelektuala duten pertsonak gaitzeko Gorabide Elkartearen programa da. Kolektibo horren errealitatea ezagutzeko interesa izan dezaketen taldeentzako prestakuntza eskaini ahal izateko.

Hitzaldian ikusitako hezkuntza-baliabideak

Guraso eskola

Azkenean eskolan bertan sortu da taldea Mankomunitateko ikastaroetako baterako. Oraindik apuntatzeko aukera dago nahi izanez gero.

Otsailaren 6 an hasiko da (7 saio dira), eskolan, 15etatik-16:30etara.

Telefonoa: 94-620.05.20 (9:00-14:00)

Email:   prevencion.mdurango@bizkaia.org

Cómo educar para una vida mejor

90 MINUTUTAKO 7 SAIO  - Zure seme edo alabari nola lagundu bere haurtzaro eta nerabezaroan. Baloreen heziketa. Baloreen heziketa EZ dena. Berdintasuna. Heziketa on baterako beharrezko ezaugarri eta jarrerak. Behar dena jasotzen ez denean. Autoestima indartzeko oinarriak. Arazoak agertzean; arazoak konpotzeko irtenbideak. Erresilientzia, ezbeharrei aurre egiteko gaitasuna. Aldaketa.